Nyhedsbrev November 2021

Tilmelding til julefrokosten/afslutningen den 4. december kl. 10 kan nu ske på listen som er hængt op i klublokalet. Prisen er 50 kr. pr. person, som er bindende efter 29-11-21. Betalingen kan ske via Mobil Pay, det vil gøre kassereren glad, så han ikke skal stå og tælle penge op på dagen, hvor han hellere vil til bords sammen med os andre….

Seneste tilmeldingsdato er den 29. november! Eventuelle afbud efter den 29-11-21 medfører opkrævning af betalingen for kuvertprisen.

Klubben har reserveret kantinen samt den tidligere byrådssal i Aktivitetshuset.

Der er bestilt juleplatte med koldt og varmt, og drikkevarer kan købes i klubben.

Skriv jer på! Julefrokosten er hvert år en succes med fællesskab, masser af hygge og udveksling af minder.

En eller anden form for turnering (skomager??) bliver også arrangeret, tilmeldingen hertil er på dagen.

Status for DDBU turneringerne:

Oldboys har 5 point efter 7 kampe

Serie 3 har 9 point efter 6 kampe

Serie 2 har 8 point efter 6 kampe

3. division har 4 point efter 4 kampe

De interne turneringer findes der ingen melleresultater på endnu!!, ingen kampe er spillet. Lidt ærgerligt, turneringslederen har lagt et stort arbejde i at planlægge kampene, men han kan jo ikke osse skulle spille dem, vel? Nogen skal begynde og så kommer der, forhåbentlig, et flow i resultaterne. Tag fat i din makker/modstander, og så få afviklingen i gang.

Generalforsamlingerne holdes den 27. januar 2022. kl 19. (notat til kalenderen!)

Mørklægningsgardiner til spillelokalet er bestilt og forventes at være opsat inden 1. december.

Klubtrøjer (nye) har flere spurgt efter. Det er en stor udgift for klubben, og derfor har bestyrelsen valgt at tage det med som et emne på generalforsamlingen. I mellemtiden bliver der arbejdet på at skaffe sponsorer til nye klubtrøjer. Lykkes det, og pengene er nok, kan det naturligvis blive før den 27. januar.

Hvad er medlemmernes mening om en egenbetaling af en del af anskaffelsen? For eksempel 100,00 kroner pr. trøje??

Er der medlemmer som ikke er licensspillere som er interesseret i en klubtrøje eller to??

Gi din mening til kende under medlemsindlæg.

Nyt her på hjemmesiden er også DDBU’s billardskole, for dem som har interesse i den.