Nyhedsbrev September 2021

DDBU turneringerne er godt i gang, og alle vore 4 hold har været i kamp.

Oldboys har 1 point efter 2 kampe

Serie 3 har 3 point efter 2 kampe

Serie 2 har 2 point efter 1 kamp

3. division har 1 point efter 1 kamp

Klubbens egen indvielsesfest har bestyrelsen arbejdet med i længere tid nu. En af planerne er at kunne tilbyde en eller anden form for TENAX-turnering til halv distance, eller en SKOMAR-turnering. Der er sendt invitation til naboklubber og hængt opslag i byens butikker, på biblioteket, og andre offentlige steder. Klubben er vært ved en let ret, drikkevarer kan købes. Vi låner kantinen og den gamle byrådssal, så der er plads nok til at alle medlemmer og gæster med deres pårørende/partner kan få siddepladser til at nyde mad og drikke.

Sidste tilmeldingsdato er den 21. september.

Har du tilmeldt dig? Adressen er mail@holstedbillardklub.dk.

Aktivitetshuset har den 16. august holdt indvielse/åbent hus for husets egne brugere, og igen den 3. september for kommunens beboere. Det var dejligt, at så mange af vore medlemmer mødte op, og var med til at fortælle og vise de mange gæster vi havde i lokalerne, hvad billard er, og at der er plads til flere der måtte have interesse i billardspillet.

I disse her måneder er aktivitetshuset ved at danne en forening, som skal bestå af de brugere som har aktiviteter i huset. Holsted Billard Klub er med i det arbejde.

Det er varmt i spillelokalet. Bestyrelsen arbejder fortsat på at få løst problemet. I slutningen af august viste Husets varmeregnskab, at radiatorerne ikke har været aktive siden starten af marts! så dem kan der ikke skrues på, og bordene skal der være varme i….

En plan der har været arbejdet med, er at blænde vinduerne på den ene eller anden måde. Det er kostbart, og er ikke en sandsynlig løsning på varmeproblemet.

En forespørgsel til Aktivitetshuset om ikke ventilationshullerne i loftet kan aktiveres, arbejder Aktivitetshuset fortsat på, men pengene er små. I første omgang har Huset finansieret opsætningen at vores vifte fra Vestergade 17. Den giver da lidt omrøring i luften i lokalet.