Nyhedsbrev Oktober 2021

Status for DDBU turneringerne:

Oldboys har 4 point efter 4 kampe

Serie 3 har 6 point efter 4 kampe

Serie 2 har 5 point efter 3 kamp

3. division har 3 point efter 3 kamp

Klubbens indvielsesfest den 21. september blev en god oplevelse for medlemmer og bestyrelse. Lige godt 40 personer deltog, det var fra naboklubber, hvor der var sendt invitationer til, der var nogle ”ikkemedlemmer” fra Holsted og omegn, som blot ønskede at se mere til klubben og så var der medlemmer der havde taget ægtefæller med, for at vise hvad klubben har at byde på.

Gæsterne fik et ”første kik” rundt i vores lokaler, og hvad der ellers var adgang til i Aktivitetshuset. Derefter var der smørrebrød, som klubben gav, og drikkevarer kunne så købes.

Frokosten tog en lille times tid, og i forbindelse med frokosten var der mulighed for at tilmelde sig til en turnering i ”TreKryds”-skomar.

Der var tolv deltagere og rigtig mange tilskuere som fik en god oplevelse ved at se så mange spillere i aktivitet omkring tre borde.

Klubben er efterfølgende blevet kontaktet af naboklubber, som bad om at få reglerne for TreKryds, fordi nu vil de også til at dyrke det spil. ”Det er jo ikke så tosset”

Yderligere 4 medlemmer har klubben fået siden sidste Nyhedsbrev i september. Velkommen til Jer.

De interne turneringer er nu sat i skema, og er klar til at blive afviklet. I skrivende stund er ingen kampe blevet spillet endnu. Forhåbentlig kan der komme nogle melleresultater med i November Nyhedsbrevet.

Det kommende bestyrelsesmøde vil blandet dreje sig om at få sat datoer i kalenderen til den kommende julefrokost og generalforsamlinger. Vi måtte skrotte julehyggen i 2020 (Corona igen, igen). I år skal vi til dels have lagt nye rammer i nye lokaler for hvordan vi afholder julefrokost og dels hvad vi skal ha’ af aktiviteter på dagen.

Forslag/ideer/ønsker modtages gerne, helst som mail til bestyrelsen:  mail@holstedbillardklub.

Generalforsamling er sat i flertalsform fordi generalforsamlingen for 2020 ikke er holdt endnu, og er planlagt til at blive holdt sammen med samlingen for 2021.