Nyhedsbrev Juli 2021

Bestyrelsen har den 18-7-2021 holdt planlægningsmøde for den kommende sæsons aktiviteter og hængepartier.

Et hængeparti er Generalforsamlingen 2021, som ikke er afholdt endnu. I betragtning af den fremskredne tid, og uklare situation om hvor mange der må forsamles i lokalerne, og at en nyvalgt bestyrelse ikke vil have ret lang ”regeringstid” såfremt forsamlingen først kan holdes til september eller oktober 2021, har bestyrelsen enstemmigt besluttet at foreslå Generalforsamlingen 2021 afholdes sammen med Generalforsamlingen i januar 2022.

Såfremt bestyrelsen ikke modtager indsigelse til forslaget senest 1. august 2021 bliver de to generalforsamlinger holdt samtidigt i januar 2022.

Mandag den 16. august 2021 holder Aktivitetshuset et lille Åben Hus for husets medlemmer fra kl 12 til 14. Huset giver lidt godt til ganen.

Fredag den 20. august kl 19 inviteres alle medlemmer til Spillermøde. Her får alle medlemmer lejlighed til at møde hinanden og få en snak om sæsonen som har været, og sæsonen som kommer, og de nye vinderhold bliver sammensat.

Den 3. september kl 12.30 har Aktivitetshuset den officielle indvielse/Åbne Hus for alle som måtte være interesseret. Bemærk at du skal tilmelde dig såfremt du vil med til dette arrangement.

Den 25. september kl 13 holder vi så i Holsted Billardklub vores egen indvielsesfest med 1 års forsinkelse. Programmet kommer senere. Men reserver datoen!!