Nyhedsbrev Januar 2022

Status for DDBU turneringerne:

Oldboys har 7 point efter 9 kampe

Serie 3 har 11 point efter 8 kampe

Serie 2 har 10 point efter 8 kampe

3. division har 6 point efter 6 kampe

Torsdagsklubben/Pensionistturneringen, som formiddagsspillerne deltager i, har haft 2 kampe siden 1. januar. Holsted har samlet i alt 9 point, modstanderne har kunnet beholde 5 point.

De interne turneringer bevæger sig langsomt, meget langsomt…men de bevæger sig da.

Handicap Pulje 1:

Poul Erik P har spillet 1 kamp og har 0 point

Finn S. har spillet 2 kampe og har 4 point

Bent har spillet 1 kamp og har 0 point

Handicap Pulje 2:

Niels har spillet 2 kampe og har 0 point.

Hans Henning har spillet 2 kampe og har 4 point.

Erik har spillet 1 kamp og har 0 point.

Kurt har spillet 1 kamp og har 2 point.

Klubmester Turnering

Ingen kampe spillet 🙁

Intet år uden at det starter med en generalforsamling…, og dog 2021 blev et helt fjollet år, ikke ret meget kunne gennemføres efter planen, ej heller generalforsamlingen.

Den 27. januar klokken 19 holder klubben 2 generalforsamlinger, den for året 2020 samt den for 2021.

Det betyder at hele bestyrelsen er på valg, alle øvrige poster, samt suppleanter, også er på valg.

2 årsregnskaber, regnskabet for 2021 hvor alle superudgifterne til flytningen, køb af nye borde og indretning af lokaler er med, og regnskabet for 2022 hvor der kan ses at alle regnskabsposter er kommet i ro igen. For meget i ro. Der har ikke været ret mange aktiviteter i klublokalerne, og derfor heller ikke så mange ”støttekroner” fra baren.

Men mød op, og deltag i forsamlingerne, så kan du også være med til at evaluere årene, hilse af med de afgående bestyrelsesmedlemmer og sige goddag til dem der kommer til.

Du kan endnu nå at komme med forslag til emner du ønsker behandlet på mødet, fristen er senest den 19. januar, på skrift til formanden.

Har du ikke mulighed for at komme i klubben og skrive dig på listen, kan du skrive en mail med tilmeldingen. Men husk at skrive dig på senest den 24. januar, af hensyn til smørrebrødet som skal bestilles.

Bestyrelsen har fået positive tilkendegivelse fra alle som er blevet kontaktet om at træde ind i bestyrelsesarbejdet. Tak for det, men sidder/står du med en uregerlig lyst til at være med i bestyrelsen, så mød op til generalforsamlingen og kom med på listen, det kan være du får flest stemmer og kan komme med i arbejdet!

Klubtrøjer er nu modtaget, og de vil blive fordelt til spillerne efter generalforsamlingens sidste punkt er gennemgået, om aftenen den 27. januar 2022.