Nyhedsbrev December 2021

Status for DDBU turneringerne:

Oldboys har 5 point efter 8 kampe

Serie 3 har 11 point efter 7 kampe

Serie 2 har 10 point efter 7 kampe

3. division har 6 point efter 6 kampe

Pensionistturneringen, som vores formiddagsspillere deltager i, havde et hold med, torsdag den 9. december, i den traditionelle jule/vinturnering, som i år blev afholdt i Lindknud. Af de fire spillere kom een hjem som vinder med en flaske vin. Til lykke med sejren.

De interne turneringer er langsomt kommet i gang,,, meget langsomt…

Mon juletiden kan hjælp med at sætte lidt mere skub i foretagendet?

Handicap Pulje 1:

Poul Erik P har spillet 1 kamp og har 0 point

FinnS. har spillet 2 kampe og  har 4 point

Bent har spillet 1 kamp og har 0 point

Handicap Pulje 2:

Ingen kampe spillet 🙁

Klubmester Turnering

Ingen kampe spillet 🙁

Julefrokosten gik forrygende. Efter en noget træg start på tilmeldinger kom der gang i listen med navne. En del medlemmer var ramt af, at der var fødselsdage m.v. som skulle fejres i familierne. Dem måtte vi så undvære. På selve dagen kom så til at mangle yderligere et par stykker på grund af sygdom.

Vi blev 14, som startede dagen med kaffe, og klubben gav ”en lille en”. Planlagt var så en Tenax turnering. De første 7 spillere med det højeste snit blev seedede og fik via lodtrækning en medspiller. Så gik kampene i gang. Distancerne var regnet ud efter holdenes fælles snit. Det var en festlig formiddag med mange spændende kampe.

Klokken 12.30 blev der fløjtet til pause. Maden var kommet i hus.

Platte med lunt, sildemad og pålæg gjorde godt efter de indledende strabadser med køer og baller. Drikkevarer var der nok af, og alle havde lejlighed til at konsumere vittigheder, brød og drikkevarer i den blanding som bekom en bedst.

Guld og Sølvvinderne kunne kåres omkring klokken 16, og kunne glæde sig over rødvinspræmierne efter velfortjente indsatser.

Da dagen gik på hæld blev det Skomagerens tur til at stå for skud. Det fortælles at dagen sluttede omkring klokken 20.00. 🙂

Mørklægningsgardiner blev monteret slutningen af november. Det er et stort plus, ikke at skulle døje med modlys mere!!

Klubtrøjer er der taget prøver hjem på. Alle turneringsspillere bedes prøve trøjer, sådan at vi kan få afgivet bestilling på dem straks i det nye år.

Aftal eventuelt tid med enten Finn på tlf.: 6170 2606

eller Poul Erik Petersen på tlf.: 4046 3614, hvis I ikke får det til at passe med en klubaften.

Trøjerne er koboltblå, og får vores klublogo på højre bryst med alle logoets farver.

Over venstre brystlomme kommer til at stå HOLSTED BILLARD KLUB printet i hvidt.

På ryggen vil logoet, RACO, blive trykt, som er klubbens hovedsponsor.

Turneringsspillere får 1 stk. trøje, ønskes flere kan den/de købes til.

Øvrige medlemmer er velkommen til at prøve og købe en trøje.

Prisen for en trøje er 250,00 kr. med tryk.

Den 1. november, mandag, startede en prøve på om det var interesse for en SKOMAR klubaften.
Det startede flot ud med at alle fire borde blev flittig benyttet en hel mandag aften.
Det var dengang…. nu er der sjældent mere end tre fire stykker som møder op.
Har det stadig interesse med mandags SKOMAR, eller skal vi finde en mølpose til projektet? Deltag med din mening på hjemmesiden her.

Alle ønskes en glædelig jul, og et godt nytår.