Opdatering November 2020

Fra bestyrelsen

Det er den 20. november 2020 omkring 50 dage siden vi flyttede i vores nye lokaler.

De nye borde er ved at være spillet til, og alle lyder til at være enige i at det var den rette beslutning at anskaffe nyt.

Da DGI bevilligede klubben tilskud som kunne dække investeringen i nye scoretavler, valgte bestyrelsen at gennemføre købet, da det var helt naturligt i forbindelse med flytningen af klubben til nye og tidssvarende lokaler.

Efterfølgende har flere af klubberne i vores område valgt/er ved at vælge også at investere i den samme slags tavler😊

Et ønske i forbindelse med at klubben har fået ny beliggenhed var også at blive set og at være synlig i det nye aktivitetshus, og dermed få nye medlemmer.

Når pensionisterne står og spiller om formiddagen kan vi glæde os over alle de mange besøgende der lige stikker hovedet ind og skal se hvad der foregår. Vi har fået mangen en snak med besøgende samt ros for de dejlige lokaler vi har.

Konkret har vi fået 5 nye medlemmer. Dejligt! Klubben hilser jer velkommen, og ønsker Jer mange gode oplevelser med billardspillet og i klubben.

Søren Søgaard, som har leveret os bordene har aflagt besøg. Der er lidt problemer med kanterne på bordene, som ikke er helt glatte/polerede. Den mangel kommer de og udbedrer. Snooker bordet er samlet forkert. Det bliver også lavet om.

Formiddagsspillerne har en lokal turnering sammen med Brørup, Lindknud og Hovborg billardklubber som spilles torsdag eftermiddage. Den valgte Holsted Billardklub at trække sig fra indtil videre på grund af Coronaepidemien.

Klubbens tradition med en Julefrokost har bestyrelsen valgt at lade udgå i 2020 (også på grund af Corona). Det er en stor skuffelse, men nødvendig. Det kunne have været dejligt at få afprøvet mulighederne i vores nye omgivelser med både af have julefrokost i kantinen og turneringer kørende i spillelokalet og forhåbentlig mange tilskuere som blot står og venter på at få lov til at melde sig ind 😊😊

Der er mange rester fra klubben på Vestergade der endnu mangler at blive håndteret. Vi har 2 kegleborde, billardballer, rammer med vittige/vanvittige tegninger om billard

Der står blandt andet en hel bar (uden drikkevarer) som passer ind i en hvilken som helst moderne gildesal/stue samt masser af andre effekter. Er du interesseret så meld dig til et bestyrelsesmedlem for at komme på eftersyn, tag gerne personer med som kunne være interesserede.

Alt er til salg det koster 0 kroner…. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vestergade 17 skal være tømt 1. december. Alt som er i lokalerne den 28. november vil blive kørt til affald.

Weekenden den 28. & 29. November får din bestyrelse brug for hjælp. Bil, trailer & personlig hjælp til at tømme lokalerne i Vestergade. Sæt kryds i kalenderen og giv en hånd med.